ΦΩΤΟΓΡΑΜΜΕΤΡΙΑ
Ι
|
![]() |
Τελευταία
Ενημέρωση 1/11/2003
|
Εξέταση και βαθμολογία
Σήμερα, ο έλεγχος του τι έμαθε και κυρίως τι κατάλαβε ο σπουδαστής και η σπουδάστρια έχει γενικά περιοριστεί σε αδικαιολόγητα μεγάλο βαθμό στα δίωρα των τελικών και επαναληπτικών διαγωνισμάτων, με αποτέλεσμα τα τελευταία να έχουν προσλάβει δυσανάλογη βαρύτητα και η εκπαιδευτική διαδικασία να εκφυλίζεται σε μία "τεχνική" προετοιμασία για επιτυχές πέρασμα από τις συμπληγάδες των εξετάσεων - πράγμα τελικώς άδικο για τις προσπάθειες διδασκομένων και διδασκόντων.
Ως μερικό αντίβαρο στην παντοκρατορία του διαγωνίσματος μπορούν να θεωρηθούν οι ασκήσεις, οι οποίες συνεπάγονται μία κατά τεκμήριο γενικότερη ενασχόληση με το μάθημα. Η αναβάθμιση της σημασίας τους, αλλά και της χρησιμότητάς τους, είναι κυρίως στο χέρι των σπουδαστών και σπουδαστριών. Στο διαγώνισμα δεν θα εξεταστείτε τόσο στο τι "μάθατε" όσο στο τι καταλάβατε, που είναι αποτέλεσμα των δικών σας και των δικών μας προσπαθειών τις ώρες των μαθημάτων αλλά και εκτός αυτών. Με την έννοια αυτή, στο διαγώνισμα γράφετε με ανοιχτά βιβλία, ασκήσεις, σημειώσεις κ.λ.π. Η τελική βαθμολογία θα προκύψει από το γενικευμένο μέσο όρο των ασκήσεων, του τελικού διαγωνίσματος και ενδεχομένως κάποιου ενδιαμέσου τεστ.
Η τελική βαθμολογία προκύπτει από την συνεκτίμηση κυρίως του βαθμού των ασκήσεων και του βαθμού του διαγωνίσματος με βάρη περίπου 40-60 αντίστοιχα. Προϋπόθεση για την συνεκτίμηση αυτή είναι να έχει παραδοθεί και βαθμολογηθεί ικανός αριθμός ασκήσεων.
Βιβλιογραφία - Εξέταση και βαθμολογία - Στατιστικά Στοιχεία
Διδακτικό προσωπικό και ωράριο επίλυσης αποριών - Κεντρική Σελίδα
![]() ![]() ![]() |